morotsmatte

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda Svenrot - 9 januari 2013 16:56

Varit i skolan idag, vi har haft idrott idag det var super kul men jätte jobbigt. Vi hade typ någon styrke träning, super jobbigt.
Jag sitter nu hemma hos Lisa och vi har precis bakat kladdkaka, men den var inte så god.
Ses!

Av Matilda Svenrot - 8 januari 2013 17:04

Tjao tjao bloggen!!  

Men för någon timma eller två så sms jag och Linn med varandra. Då skrev Linn

- Du?!

- Ja? svarade jag

Och då skrev hon

- LILLA MY HAR FÅTT HAMSTER UNGAR!!

Jag tycker verkligen att det är jätte coolt! Liksom hon har haft Lilla My i några dagar. Dom i affären visste inte att hon var gravid när Linn fick henne så man kan säga att hon fick några på köpet, minst 7 stycken. Så när dom är leverans klara så ska jag få köpa en av dom små sötingarna. Nu är det bara att övertyga mamma också   Vi får verkligen hoppas att dom får ett bra och roligt liv.

Här kommer några namn som kan passa till små hamstrar   


     Tjejnamn

Iza

Majsan

Godis

Kluran


    Killnamn

Nisse

Tiny

Rox


Vi får se hur det blir med det,  men vi ses   

Av Matilda Svenrot - 8 januari 2013 13:18

Heej sötisar!
Idag har jag varit i skolan, som nästan alla har varit i. Gud vad tråkigt, liksom skolan varför? Det är bara tråkigt, jobbigt att gå upp tidigt på morgonen och man slösar väldigt mycket tid. Klockan 13.50 slutar jag, jag räknar minuterna. Men jag gör nog ett inlägg från datorn sen
Ses

Av Matilda Svenrot - 7 januari 2013 22:19

Heej, som ni kanske läste i det andra inlägget så har ju jag varit i stallet idag! Jag var där i 11 och en halv timme, från kl 09.00 - 20.30 Jag fick putsa sadlar, mocka, rykta hästa osv. Men det som gjorde att jag var i stallet så länge var för att det typ skulle levereras spån. Dom sa att dom skulle komma kl 6 så vi väntade, och väntade, och väntade. Till slut kom dom kl 8 på kvällen liksom. Det var ju faktiskt jätte taskigt. När jag kom hem åt jag sen middag och sen hoppade jag in i ett varmt bad. Ny tuschad och fin när man ska börja skolan tidigt imon.
Bye bye

:D

Av Matilda Svenrot - 7 januari 2013 09:00

Heej! Idag är jag i stallet, igen :D Men det betyder att jag troligtvis inte kommer att blogga. Kanske och nu säger jag kanske att det kommer ett i kväll, så ni får ju hoppas ;)
See you!

Av Matilda Svenrot - 6 januari 2013 23:17

God natt, om man nu kan säga det, men innan jag går och lägger mig tänker jag göra ett litet inlägg.
Idag har jag varit på My Dog mässan, det var verkligen många hundar där, och så söta dom var. Men ingen kan slå min lilla Peanut, inte för att han var med på utställningen utan han var bara där för att träna och vara med andra hundar. Grymt mysigt var det och Peanut, han skällde ju hela tiden, jag älskar värkligen hans skall.
Bilderna som är ovanför är från mässan.
Nu ska jag sova så ses

Av Matilda Svenrot - 6 januari 2013 08:11

Hejsan svejsan allihopa.
Idag så ska jag först på my dog messa, tar absolut många kort. Sedan ska vi till allum för att ta ut mina örhängen.
Jag vet inte om det blir så mycket uppdatering, men det kommer nog ett framåt kvällen.

Av Matilda Svenrot - 5 januari 2013 21:54

Heej! Idag har jag varit i stallet, det är derför jag inte har bloggat.
Jag kom till Västis ungefär klockan halv tio och åkte hem fyra. Men jag gjorde dom vanliga sysslorna, mockade, sopade, ryktade hästar och några mer saker. Jag hade verkligen jätte roligt.
Påvägen hem så hämtade vi upp Anna. Hon skulle vara hos oss på kvällen för att hennes föreldrar skulle på någon bio. Men iallafall så åt vi en god middag och spelade Wii :)
Vi spelade Wii fit och super Mario bros.
Ses

Presentation


Heej! Hoppas ni kommer att gilla min blogg :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att syssla med?
 Ridning
 Fotboll
 Handboll
 Innebandy
 Dans
 Jogging
 Simning
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards