morotsmatte

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Matilda Svenrot - 12 januari 2013 21:03

Av Matilda Svenrot - 12 januari 2013 20:39

Haha, konstig rubrik, men jag kunde inte komma på något för jag har så många saker att välja på.

Idag har jag varit i stallet med Selma och Sara, grymt schyssta tjejor (tjejer) dom som jobbade idag var Pernilla och Martina också grymt schyssta. Men jag Selma och Sara hade verkligen sjukt roligt idag, vi gjorde jätte mycket roliga saker som att ha hökrig. Jag tror att det var bästa dagen i stallet ever, ni fattar inte hur roligt vi hade.

Efter lunchen så red jag ut på en uteritt och fick en brun, vit skäck som heter Skjoni, en till grymt snäll häst.

När jag kom tillbaka från uteritten så skulle Selma och Sara precis åka hem, tråkigt   

Men jag hade ju roligt ändå, inte lika roligt förstårs.

Jag åkte hem med Martina och Pernilla, vi åkte 17.30 och påvägen hem så åkte vi förbi affären för att dom skulle köpa lite mat. Det inte bara mat    Jag fick lite godis, en glass och ett äpple till min älskade lilla Björk.

Jag ska dit imon med så ni vet att det inte blir så bra uppdatering.

Men om en liten stund kommer bildbomb med dom söta små hästarna.

Puss puss  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Hoppas ni kommer att gilla min blogg :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att syssla med?
 Ridning
 Fotboll
 Handboll
 Innebandy
 Dans
 Jogging
 Simning
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards