morotsmatte

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Matilda Svenrot - 13 januari 2013 19:40

Har varit i stallet HELA dan idag.

Jag har varit på en till uteritt och fick Skjoni igen, haha vi passar bra ihop   

Vi red en väg som jag aldrig ridit förut. Först in i en liten skog, sedan kom vi ut på en jätte mysig äng som vi töltade på. I början så travade Skjoni hela tiden, men Pernilla gav mig lite tips och sedan så fick jag och Skjoni ren tölt   

I en backe längre bort så galopperade lite, så skön galopp han har. Vi hittade två backar till som vi galopperade i.

När vi kommit till stallet ville jag absolut inte hoppa av honom, han är så himla underbar!

Dagen gick och vi skulle vattna hos en hage, vi åker med fyrhjulingen och så stannar vi utanför. Martina visar hur man gasar och bromsar, sedan går hon till grinden och öppnar den. Hon säger att jag ska börja köra, och jag som ALDRIG har kört en fyrhjuling förut blir jätte nervös   

Jag gasar lite och märker att det går rätt bra, så jag fortsätter, jag stannar inne i hagen och vattnar. Sedan skulle jag tydligen vända om, det går faktiskt mycket bättre, super stolt över mig själv   

Nu är jag hemma och har jätte mysigt.

Puss puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Hoppas ni kommer att gilla min blogg :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att syssla med?
 Ridning
 Fotboll
 Handboll
 Innebandy
 Dans
 Jogging
 Simning
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards