morotsmatte

Alla inlägg under januari 2013

Av Matilda Svenrot - 4 januari 2013 19:11

Det är paus nu på Disney, så jag tänkte att jag gör ett litet snabbt inlägg.
Ni kanske tycker att det är lite löjligt att gå på Disney on ice när man är 12 år, men jag är sån, gillar barnsliga saker.
Hittills tycker jag att den är jätte bra, rolig, och osäriös.
Om ni har chansen att gå på den, så ta chansen för den är jätte bra. Nu måste jag chila bye bye!

Av Matilda Svenrot - 4 januari 2013 18:01

Idag har jag varit med farmor i stan. Det var jätte mysigt, vi var i HM, Kjäll och co, vi var på ett mysigt café där vi åt lite fika. Jag fick ett örngott nån grej som man hänger på dörren och lite godis :) Nu börjar Disney on ice så hej då <3

Av Matilda Svenrot - 3 januari 2013 16:59

För en liten stund sedan kom jag hem från vattenpalatset. Det var verkligen jätte roligt jätte roligt. Vi badade, åkte ruschelkana, åt mat och chillade.
Men iallafall så efter jag kommit hem så fick jag ett kik meddelande, det är de son är där uppe. Den här tjejen som skrev detta till mig känner inte mig, hon bor inte ens i min stad. Så du ska veta Oliva att jag är väldigt tacksam att du kontaktade mig :) <33

Av Matilda Svenrot - 3 januari 2013 10:07

Om en och en halv timme ska jag vara nere vid vattenpalatset. Så räkna inte med att det blir så mycket uppdatering. Nu ska jag väll skynda mig upp och göra iordning. Men jag skriver nog ett inlägg när vi har badat klart så får ni se hur det var.
Heej då

Av Matilda Svenrot - 2 januari 2013 20:39

Idag har jag ju bara slappat och nu myser jag lite med mamma framför tv.
Imorgon ska jag och ett par kompisar åka till vattenpalatset och ha roligt! Längtar verkligen till det.
Men vi ses heej då :)

Av Matilda Svenrot - 2 januari 2013 18:11

Herregud, tiden har verkligen bara rusat förbi. Det känns som att det bara har gått en timma sedan jag skrev det förra inlägget. Så jag har inte ens tänkt på att hela dagen har gått.
Men iallafall så tänkte jag fråga vad det är ni vill läsa om? Ni får gärna kommentera om vad ni vill läsa om.
Tjao tjao

Av Matilda Svenrot - 2 januari 2013 11:04

Heej, förlåt för dålig uppdatering igår. Jag hade mycke att göra och orkade inte när jag kom hem.
Men iallafall, idag ska jag bara vara hemma och slappa så det kommer nog några inlägg.
Ses

Av Matilda Svenrot - 1 januari 2013 16:33

Idag har jag och dom som vi firade nyår med åkt skridskor. Det var verkligen jätte roligt. Vi åkte varv på varv, hela tiden. Jag körde tävlingar med dom vuxna och vann alltid. Vi alla är som en stor familj som verkligen har jätte kul tillsammans. Snart ska vi äta pizza och mysa så vi ses, hej då

Presentation


Heej! Hoppas ni kommer att gilla min blogg :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att syssla med?
 Ridning
 Fotboll
 Handboll
 Innebandy
 Dans
 Jogging
 Simning
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards