morotsmatte

Alla inlägg den 26 december 2012

Av Matilda Svenrot - 26 december 2012 22:00

Här kommer några julklappar som jag fick i förr går.
?Den som jag blev gladast över var att jag fick ett ridläger på Hotshaga med mina två bästa vänner Linn och Karro
?Jag fick en isländsk tröja som jag verkligen lever i
?Jag fick biobiljetter till Hobbit som jag och mamma såg idag. Den var super duper bra så jag tycker verkligen ni ska gå på den
?Jag fick också ett Wii spel som är jätte roligt
?Ett par jätte, jätte coola, trådlösa hörlurar
? Ett par touch vantar
?En jätte fin scarf men döskallar i olika färger
?Och så fick jag ett presentkort på smycka för 300 kr

Japp det var några av mina bästa julklappar! Super nöjd

Av Matilda Svenrot - 26 december 2012 21:40

Välkommen till min blogg! Jag heter Matilda och är 12 år. Jag har en hund som heter Peanut, en pappa, en mamma och två låtsas syskon. Det mesta i mitt liv handlar om djur. Jag rider ungefär 1 gång i veckan men är i stallet kanske 3. Jag har ingen egen häst men det skulle vara min högsta önskan. I min blogg kommer ni få läsa om djur, tankar och livet. Hoppas ni tycker om den :)
Heej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej! Hoppas ni kommer att gilla min blogg :D

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad gillar du mest att syssla med?
 Ridning
 Fotboll
 Handboll
 Innebandy
 Dans
 Jogging
 Simning
 Övrigt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<<
December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards